That funny Instapages+ VALENCIA!

Hoi!

Vandaag niet echt een uitgebreide post maar wel weer een update :). Laatste tijd ben ik echt van die grappige insta pagina’s, zoals:

CommonStudent
TeenGirlClub
Sexualising

Eerst had ik er niet zo veel mee, maar op een gegeven moment wordt het echt heel erg grappig en leuk!

   
    
 
Trouwens:

IK GA VOLGENDE WEEK NAAR VALENCIA!!!!

Ik heb er echt zoooveeeel zin in, ik hoop dat jullie wat van deze mooie stad afweten en zo ja, laat gerust wat  tips achter van de dingen die ik echt moet doen daar!

Ik zie jullie snel weer!

Baaai! Julia🐽

Geef een reactie

