I’m back

Hoi!

Wow, dit is lang geleden! Sorry daarvoor, ik had toetsweek en had even geen zin om te schrijven. Afgelopen week had ik dus toetsweek en dat was, zoals gewoonlijk, verschrikkelijk :). 

Ik heb echt lang niet meer gewinkeld! Aankomend weekend ga ik dat weer doen, ik hen er zin in! Dan kan ik eindelijk weer mijn nieuwste outfits met jullie delen, yay.

 Intussen ben ik ook veel bezig geweest met snapchat, kijk maar mee 🙂 

    
 
Ik woon in de omgeving van Rotterdam en daar is nu een reuzenrad! Ik ben er geweest en het ziet er zo cool uit! 

img_1767
Geloof me, ik ga echt weer schrijven op m’n blog! Ik zie jullie snel weer!

X, Julia

Geef een reactie

