A little story

  Hoi!

Vandaag ging ik skiën, wat echt heel erg leuk was. Ik ski elk jaar twee keer. Nouja, eigenlijk ski ik elk jaar één keer en ik snowboard ook één keer. Dit doe ik al vanaf dat ik vier was, dus ik kan al best wel aardig skieën. Snowboarden doe ik sinds drie jaar, dus opzich is dat ook al een tijdje. Nu lig ik in mijn bed na een lange dag skiën en veel lol te hebben beleefd, wetende dat ik zometeen me in de formules van wiskunde moet gaan verdiepen.

Gisteren heb ik pannenkoeken gegeten, waar we er deze ochtend nog één van over hadden. Die heeft mijn vader in kleine stukjes gesneden en weer in de pan gedaan. Daar heeft hij wat suiker begegooid, en voilà, je hebt weer een heerlijke pannenkoek. 

Ik heb één keer eerder pannenkoeken gegeten als ontbijt, dit was op de Malediven. Op de Malediven heb je grote witte stranden, een helblauwe oceaan, en de mooiste zeedieren. Ik heb er gedoken tussen zeeschildpadden, ben er achter gekomen dat haaien banger zijn voor jou dan jij voor hen, en ik heb een mooie tocht op een boot gemaakt bij zonsondergang waarbij dolfijnen achter ons aan doken. Kortom; een hele mooie vakantie.

Ik ben wel weer klaar met het schrijven voor vandaag, ik zie jullie snel weer💜.

X, Julia

Geef een reactie

