Wat zou jij doen als-Tag

  

Wat zou je doen als er een zombie-virus uitbrak?

Ik zou m verstoppen en vluchten denk ik, ik ben heel erg bang voor zombie’s! Ik ben een beetje een angsthaas :).

Wat zou je doen als een wildvreemde jongen je uitnodigde voor een dagje Parijs?

Ik weet niet pf ik mee zou gaan. Ik denk dat ik vriendelijk nee zou hebben gezegd ofzo, want meegaan met een wildvreemde jongen? Liever niet.

Wat zou je doen als iedereen altijd en overal je gedachten kon horen?

Dit zou zoooo onhandig zijn, dan moet je de hele tijd aardig over andere mensen blijven denken😜. Ik zou evht niet weten wat ik dan zou doen, maar ik denk wel dat ik dan iets meer ‘op mijn gedachtes’ zou letten, hihi.

Wat zou je doen als je Celebrity Crush zichzelf heeft opgesloten in je garage en weigert te vertrekken?

Ik zou hem helemaal verwennen en vertroetelen zodat hij nog langer blijft. Want even serieus, wie wil nou geen celebrity crush in zijn garage hebben zitten? Juist ja ;).

Wat zou je doen als je opeens helemaal alleen op de wereld was?

Ik heel veel muziek luisteren om niet alleen te zijn, denk ik, maar ik denk dat ik dit wel heel erg moeilijk zou vinden. Ik ben echt zo’n mensenmens. Zo op zijn tijd alleen zijn vind ik niet erg, als het maar niet voor altijd is.

4 gedachtes over “Wat zou jij doen als-Tag

Geef een reactie

